ZAŁATWIANIE SPRAW W DZIENNYM DOMU POBYTU
- Skargi, uwagi i wnioski przyjmowane są telefonicznie pod numerem telefonu 77 4334977 lub osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania z Kierownikiem DDP .
-
Sprawy wpływające do Dziennego Domu Pobytu w Nysie są przyjmowane i rozpatrywane na bieżąco, nie później jednak niż 7 dni od dnia wpływu.
-
Sprawy pozostające w gestii poszczególnych Pracowników DDP załatwiane są przez nich osobiście .
-
W przypadku, gdy do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, sprawa powinna być rozpatrzona nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawa szczególnie skomplikowana nie później niż w ciągu dwóch miesięcy. Termin ten ulegnie automatycznie przesunięciu z przyczyn niezależnych od DDP, w przypadku np. braku dokumentów, które strona ma obowiązek dostarczyć do DDP.
Do pobrania: zalatwianie_spraw.docx